Saturday, December 6, 2008

helper baru

salam...
lama rasanye tak update blog ni..sgt2 bz..dengan peperiksaan akhir tahun n spm..
cuti sekolah plak, helper balik endon..waaaa, penatnye...
seharian dgn anak2 adalah saat2 yg menyeronokkan, rasa bhgia bersama mereka..
masak, kemas rumah, lipat kain, dsb semua kena buat sendiri..
abi balik keje dah ready sume, masak, umah dah kemas...rasa puas dapat buat semua sendiri..

sedih...sbb helper dah balik endon...bibik warsini, byk tolong aku time susah...
bibik sakit tirod..so, dia balik endon utk buat rawatan..
aku doakan dia sembuh sepenuhnya..
terima kasih bibik warsini kerana byk bantu saya dan abi sarah dalam menjaga anak2...

arini, aku terima helper baru..nama isma fackriyah..
aku harap dia dapat menjaga anak2 aku dgn baik...

mm..nnti continue back..da mengantuk...
nite....

1 comment:

CS @ Mama AA's said...

wa... cedapnye name bibik...